Terhességi kismama vitamin vagy az omega3 fontosabb kismamáknak?

Természetesen a magzat és a kismama egészsége miatt is mindkettő fontos, de egyáltalán nem mindegy, hogy mit, mennyit és hogyan?

  1. Omega 3 hiány esetén, omega 6 túlsúly esetén a sejthártya megkeményedik, átjárhatósága csökken, így a méreganyagok nehezen tudnak távozni. Így a hasznos anyagok, például vitaminok nehezen tudnak bejutni! Így még ha megfelelő minőségű vitamint is fogyaszt egy kismama, akkor se biztos, hogy az használni fog, ha nem tud bejutni a sejthártyán keresztül!
    Tehát ilyen szempontból elsődleges, hogy megfelelő dózisban és kiváló minőségű omega 3 készítménnyel megelőzzük a sejtszintű gyulladásokat, és a sejthártya bekeményedését, s segítsük a vitaminok felszívódását!

 

  1. Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen vitamint szed egy kismama.
    A TV-ben reklámozott szintetikus, gyógyszertári gyógyszergyári vitaminoknak csak a reklámja nagy, de a hatékonysága , hasznosulása nem igazán.
    A vitaminoknak egyrészt megfelelő arányban kell együtt lenni, egymást támogatni, másrészt fontos, hogy a felszívódáshoz, hatékonysághoz, elengedhetetlenek az ásványi anyagok, és fitonutriensek. Ezek elvileg a gyümölcsökben benne vannak, s ezért azok vitamintartalma sokkal értékesebb és hasznosabb.
    Ilyenek a flavonoidok, polifenolok, antioxidánsok amik a szintetikus vitaminokban nincsenek jelen. A probléma ott kezdődik, hogy a mai zöldségek és gyümölcsök már tized annyi vitamint se tartalmaznak mint 100 évvel ezelőtt, így csak zöldségek és gyümölcsök fogyasztásával nem lehet bevinni a szükséges mennyiséget, főleg kismamáknál, ahol duplán kell feltöltődni!Vitamin hiány kismama vitaminEzért van szükség a táplálékkiegészítőkre, amik többek mint a vitaminok, mivel a vitaminok ásványi anyagok mellett tartalmazzák ezeket a fitonutrienseket is amik segítik a vitaminok hasznosulását, munkáját!

     

    Mi a ZINZINO XTENDET javasoljuk kismamavitaminnak. Nézz rá itt!

Tehát nézzük először mit kell tudni az omega 3 zsírsavakról a terhesség vonatkozásában?

Hogyan támogatja az Omega 3 a női szervezetet?

Agyunk szárazanyag tartalmának 60%-a omega zsírsavakból, lipidekből áll. Ebből is a nagyobb arányt az omega-3 képezi. Már ez a tény okot adhat arra, hogy babatervezés előtt és a terhesség alatt is, kiemelt figyelmet szenteljen az anyuka az omega-3-nak.

A terhesség utáni depressziónak az oka is abban keresendő, hogy a magzat a fejlődése során „elszívja” az édesanyának az omega-3 készleteit, így az agyban jelentkező alacsony omega-3 szint depressziót idéz elő.

Már a babavállalás előtt érdemes omega-3 készleteinket feltölteni, akár babatervezés előtt fél évvel elkezdeni fogyasztani. Az omega-3 csökkenti a koraszülés valószínűségét is.

A halolajban található hatóanyagok hozzájárulnak, mind a női mind a férfi hormon-egyensúly eléréséhez, mely elengedhetetlen feltétele a megtermékenyülésnek.

A nőknél, a méhben, az omega-3 alapú „értágító” prostacyclin szint, és az „érszűkítő” thomboxane szint egyensúlya gyakran felborul, mely oka a teherbeesés elmaradásának.

Kísérletekben igazolták, hogy a rendszeresen elfogyasztott omega-3, ezen anyagok egyensúlyát okozza, így a méhben helyreáll a megfelelő vérkeringés és megnövekszik a fogamzás valószínűsége.

A várandósság utolsó harmada alatt, majd a szoptatási időszakban az anyatejen keresztül a halolajban található esszenciális zsírsavak beépülnek a magzat idegrendszerébe és a szemideghártya sejtjeibe, biztosítva a csecsemő optimális látás élességét és szellemi fejlődését.

Miért a legjobb választás a ZINZINOmega 3 halolaj?

Folytatás itt!

Forrás: svedegeszsegprogram.com, 2020-10-30 20:57