Weblap optimalizálás lépései

Hazánkban naponta több millióan használják az internetet a vásárlás előtti tájékozódásra. A világhálón szinte végtelen információ van, ami segít meglelni az igényeinknek megfelelő szolgáltatást/terméket. A kereséshez majdnem mindenki a Google keresőt használja. Az a tapasztalat, hogy háromból két fogyasztó akkor is az interneten keresi meg a megfelelő terméket, ha esze ágában sincs a világhálón vásárolni. Ebben óriási üzleti lehetőség leledzik minden kiscégnek. Ezrek azt gondolják, hogy webshoppal lehet milliókat keresni. Ez hatalmas tévedés. Hiszen az internetezők egy része egyáltalán nem akar online vásárolni. Ezek a személyek a világhálót csupán tájékozódásra használják. Egy ideális vállalkozót keresnek, akinek az ajánlata megnyerő. Ezeket az ajánlatokat a vevő a Google keresőben fogja összehasonlítani egymással. A Google kereső optimalizálás lényege abban rejlik, hogy a weboldala a keresőben kiemelkedő helyen jelenjen meg. A vásárlók ugyanis számottevő kifejezést használnak a keresés során. Ezeket nevezzük kulcsszavaknak. Amikor a weboldala az első oldalon szerepel a fogyasztók által használt kulcsszavakra, biztosan sokan lesznek, akik az ajánlatát fontolóra veszik. Jó helyezés és megfelelő reklámszöveg eredménye tetemes bevétel.

Forrás: seozseni.hu, 2013-05-23 18:37